Lej Gimle

På Gimle har vi fokus på at skabe en uforglemmelig oplevelse for alle vores gæster. Uanset om du er privatperson, institution eller firma, om du skal holde barnedåb, reception, konference eller en sjov fest for vennerne.

Gimles eventerfarne medarbejdere står klar til at guide dig gennem de svære beslutninger. Vi sørger for at koordinere alt fra opsætning af interiør, lyd og lys-opsætning til forplejning og underholdning.

Til en uforglemmelig oplevelse i hyggelige omgivelser hører selvfølgelig god mad. Gimles Café serverer forskellige smagsoplevelser med sæsonens friske råvarer.

Erhverv

Til afholdelse af møder eller konferencer, er Gimle et spændende alternativ. Vi kan opstille borde og stole efter ønske, vi har et udvalg af mødeudstyr. Endvidere er det muligt at slutte dagen af, med en koncert – såfremt datoen passer med det øvrige program.

Lokaler og kapacitet:

• Kælderen: 149 stående, 60 siddende på stolerækker og ca. 50 ved borde til spisning.
• Tanken: 550 stående, 240 siddende på stolerækker og ca. 100 ved borde til spisning.
• Caféen: Ca. 40 ved borde til spisning. (udlejes kun under særlige omstændigheder)
• Bandrum: 10 siddende (anbefales til mindre mødeforsamlinger) *Bandrummet består af to lokaler. Det store lokale med mødebord til 10 personer og sofahjørne til 8 personer. Det tilknyttede rum har sofaer til 5 personer.

Når du lejer Gimle:

• Drikkevarer skal købes af Gimle
• Du kan ikke selv medbringe personale: kokke, tjenere, bartendere og teknikere.
• Mad købes gennem Gimles Café og kan ikke medbringes.
• Gimles lys-/lydpult, må kun håndteres af Gimles teknikere.
• Vi udskænker under ingen omstændigheder alkohol til unge under 18 år, jf. Restaurationsloven. Ej heller ved private/lukkede fester.

Kontakt

Skriv en mail til udlejning@gimle.dk med din forespørgsel. Skriv følgende info:

• Hvilket lokale ønsker du at leje?
• Ønsket dato(er)?
• I hvilket tidsrum?
• Hvor mange personer?
• Type af arrangement? (fx foredrag, teater, barnedåb, reception, koncert, fest mv.)
• Ønsker til bespisning? (fx 2-3 retters menu, brunch mv.)
• Vil du leje projektor og lærred?
• Skal du bruge scene, mikrofoner (også trådløse) lyd, lys?

Se mere her.